Міфи та правда про роботу керівника-початківця

Як зазначає експерт видання Harvard Business Review Лінда Хілл, на новачка зрушуються потоки зовсім нової інформації, нові обов'язки, нові відносини з колегами. Щоб уникнути зайвих помилок, Хілл рекомендує всім новачкам на посаді керівника позбутися ілюзій і налаштуватися на серйозну роботу.

Міф

У начальства купа вільного часу і є влада. З огляду на обидва компоненти, робота виконується легко.

Правда

Вас обплутає ціла павутина відносин. І кожному учасникові цих відносин від вас постійно буде щось потрібне.

Що робити?

Вибудовуйте відносини між вашою командою та людьми поза нею.

Міф

Ваша влада випливає з вашої нової посади.

Правда

Ваша влада виходить від вашої здібності заслужити довіру співробітників, колег і начальства.

Що робити?

Покажіть характер (ви готові до праці й оборони!), управлінські компетенції (слухайте більше, говоріть менше) і авторитет (спрямуйте енергію співробітників у потрібне русло).

Міф

Начальники повинні управляти своїми підлеглими.

Правда

Жорстке керування не обов'язкове. І співробітники не зобов'язані завжди виконувати накази.

Що робити?

Краще надавати більше можливостей для досягнення цілей, ніж просто карати.

Міф

Щоб грамотно керувати, потрібно побудувати дружні відносини з кожним співробітником особисто.

Правда

Субординацію ніхто не скасовував.

Що робити?

Зверніть увагу на загальну продуктивність вашої команди. Влаштовуйте збори для колективного вирішення проблем і "діагностики" справ у компанії. Лайте підлеглих тільки за справу.

За матеріалами: http://www.rb.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад