Фахівці представили прогноз розвитку ринку інтернет-професій
Вимоги до інтернет-професій знаходяться в процесі формування, а попит на інтернет-фахівців зростає. «Нетологія», що вже три роки займається навчанням інтернет-професіям, поділилася з Сossa.ru. прогнозами розвитку, тенденціями та спостереженнями в цій галузі.
1. Останнім часом виникло багато нових інтернет-професій
З'являються нові інтернет-професії. На ринку праці зараз затребувані трафік-менеджери, контент-маркетологи, email-маркетологи, менеджери партнерських програм, веб-аналітики. Попит на вже традиційні професії, такі як «медиапланер» і «менеджер з інтернет-реклами» падає, а потреба в SMM-фахівцях, менеджерах з контекстної реклами збільшується.
2. Професії діляться на спеціалізації
Інструменти для роботи з інтернет-просування ускладнюються, виникають нові спеціалізації. Наприклад, професія інтернет-маркетолог зараз ділиться на такі спеціалізації, як SMM-менеджер, SEO-спеціаліст, трафік-менеджер, аналітик.
У найближчі 2-3 роки ці спеціалізації будуть все більше відділятися один від одної і формуватися, як самостійні професії. На ринку будуть затребувані вузькі фахівці.
3. Попит на інтернет-фахівців збільшується
Кількість вакансій у сфері інтернет-просування стрімко зростає. За останні три роки в регіонах потреба в інтернет-маркетологах збільшилася в 9,5 раза. Компанії відчувають дефіцит кваліфікованих кадрів.
У майбутньому попит продовжить збільшуватися. На даний час велика частина вакансій припадає на столицю. Очікується зростання числа вакансій в регіонах. Географічні межі будуть все більш розмитими завдяки поширенню віддаленої роботи. Різниця в зарплатах в столиці і в регіонах буде скорочуватися.
4. Вимоги до інтернет-професій знаходяться в процесі формування
Єдиних узгоджених вимог до навичок інтернет-фахівців зараз немає. Вони знаходяться в процесі формування. У різних галузях одна і та сама посада може передбачати виконання абсолютно різних завдань. Це створює труднощі при наймі. У найближчі 2-3 роки специфікація буде визначатися, будуть створюватися стандарти професій.
5. Фахівці самі підвищують свою кваліфікацію
Компанії воліють наймати готових фахівців і рідко відправляють працівників на навчання, найчастіше фахівці самі підвищують кваліфікацію й оплачують освіту. Безліч форматів навчання та зростання онлайн-освіти й далі будуть сприяти тому, що фахівці будуть самостійно інвестувати в кар'єру.
6. Навчання фахівців відбувається спонтанно
Близько половини студентів «Нетологія» раніше не навчалися ні на яких курсах. Рішення записатися на навчальні курси вони прийняли спонтанно. Усвідомленої потреби здобувати додаткову освіту у них немає. Мотивація фахівців підвищиться, коли експертний контент буде знаходитися на відстані одного кліка. Зросте роль мобільних пристроїв, ноутбуків, планшетів в процесі навчання.
7. Інтернет-професії опановують управлінці
Через гострий дефіцит кадрів вчитися йдуть самі управлінці. Вони хочуть розібратися в тонкощах інтернет-маркетингу, вивчити побудову продажів, щоб грамотно ставити завдання і контролювати роботу фахівців. Це може призвести до того, що в майбутньому компанії більше уваги приділятимуть корпоративному навчанню.
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5685
5001
116
5
132
7
115
1
Робота в Великій Олександрівці
122
3
117
2
115
3
184
27
143
18
111
3
113
3
120
7
199
31
113
3
353
83
114
4
115
5
169
14
136
14
117
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Херсоні складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12175 грн.
Hitjob.ks.ua
- 7848 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...