Чого хоче персонал?

Згуртований колектив - це тверда основа для розвитку будь-якого бізнесу, адже саме кадри рухають її вперед. Але для того, щоб команда працювала у вищій мірі ефективно, керівнику слід знати, які бажання жевріють у душах співробітників.
Експерти поділяють всі потреби працівників на три основні категорії.

1. Усвідомлення цілей
Іноді співробітники не розуміють, у чому полягає мета підприємства і в якому напрямку повинен рухатися бізнес в найближчому майбутньому. При всій простоті цих питань відповісти на них часом буває дуже складно. Багато людей намагаються зрозуміти, яку мету переслідує керівник і у що конкретно він вірить.
Світ влаштований таким чином, що просто так працювати не хоче ніхто. В умовах офісу кожен член робочого колективу бажає бути невід'ємною частиною виробничого процесу. Співробітники хочуть ясно бачити пріоритети в діяльності компанії, і керівнику слід задовольняти цю потребу.
Звичайно ж, над створенням глобальної мети лідеру команди необхідно гарненько попрацювати. По-перше, слід визначити основну місію, а потім навколо неї сформувати кілька додаткових. Скласти цей список потрібно обов'язково і закладати в нього краще ті ідеї, які Вам близькі.

2. Відчуття свободи
Кожна людина мріє жити таким чином, щоб рішення завжди приймав вона сама. Це стосується і співробітників, які згодні виконувати доручення начальства, але при цьому прагнуть володіти свободою дій.
Щоб підвищити ефективність прийнятих рішень, Вам потрібно, по-перше, поставити перед персоналом мети, а по-друге, надати підлеглим повну інформацію про становище бізнесу в конкретний момент часу. Ви повинні розуміти, що співробітники не захочуть думати над поганими ідеями і опинитися аутсайдерами, а тому слід довіритися їм і надати свободу. Звичайно ж, готові рішення і їх впровадження слід контролювати, однак саме усвідомлення впливу на справи компанії у багато разів підвищить лояльність персоналу.

3. Турбота і співпереживання
Як правило, шукачі не вибирають робочі місця тільки через високу зарплату. І навіть якщо на Вашому шляху зустрінеться така людина, то навряд чи Ви приймете її в штат. Найчастіше люди погоджуються на невисокий дохід за умови, що на новій посаді вони зможуть повністю або хоча б частково реалізувати себе в професійному відношенні. А багато співробітників сподіваються, що їхній керівник буде підтримувати їх і проявляти турботу.
Для того, щоб показати працівникові його важливість для компанії, не потрібно витрачати великих грошей. Слід просто створити комфортне робоче середовище - вітання виходу з відпустки, святкування ювілеїв, турбота про членів сім'ї тощо. Тобто відносини між членами трудового колективу потрібно «олюднювати».
Деякі менеджери впевнені, що лояльність безпосередньо залежить від рівня фінансової компенсації, але зазвичай це не відповідає дійсності. Адже особистість можна легко зламати, якщо тиснути на неї щодня. Сформуйте в своїй команді здорову атмосферу і тоді підлеглі підуть за Вами і у вогонь, і у воду.

naim.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад