Як організувати командну роботу в Skype

Якщо ви займаєтеся швидкою координацією безлічі розподілених команд через Skype або у вашій компанії Skype - це робочий інструмент, якщо у вас більше сотні активних контактів, то вам можуть допомогти 11 правил для ефективної роботи зі Skype:

Давайте контактам реальні імена в єдиному стилі. Це допоможе при пошуку і в разі, якщо ви ініціюєте знайомство декількох людей.

 

Додавайте до імені контакту теги для швидкого згадування людини. Наприклад # js # php # qa # admin # marketing # lingualeo # microsoft # rambler # team-highload # ninja.
Перейменовуйте та тегіруйте чати. Як показує практика, не багато хто використовує команду/topic для іменування загальних чатів і ще менше людей відображають у ній мету спілкування. Візьміть за правило виключити безіменні обговорення зі списку чатів і завжди позначати мету в назві. Наприклад, замість «Сервер» писати «Збільшити потужність серверів до 1 січня».

Додавайте до назви менш важливих чатів мітки. Наприклад, це можуть бути 10 знаків тире після назви чату. Логічно здається, що це навпаки буде виділяти такі чати, але виявляється, що через деякий час увага інвертується й ігнорує їх. Але не забудьте про них зовсім.

Показуйте те, що ви бачите, якщо це можливо. Краще один раз побачити, ніж сто разів сказати чи написати. По-перше, користуйтеся демонстрацією свого екрану. По-друге, поставте програму для швидкого створення скріншотів (наприклад LightShot) і давайте посилання з прикладом.

Виписуйте в чат ключові домовленості у процесі усного обговорення.

Використовуйте вертикальні відступи. Для відділення однієї теми від іншої або акцентуванні уваги на своєму повідомленні (якщо воно дійсно важливе) перед текстом зробіть відбивку з порожніх рядків (Shift + Enter).

Використовуйте смайлики для помітки важливих повідомлень. Щоб не витрачати час інших людей на читання і пошук важливих повідомлень у довгому чаті, ви можете використовувати смайли для розстановки акцентів.

Наприклад, якщо в чаті вирішувалася проблема, і ось вона розв’язана, то перед повідомленням додайте смайл зірочки - це позбавить інших учасників від вичитування довгого тексту і дасть відразу зрозуміти, що все завершилося вдало.

Знайте та використовуйте текстові команди. Важливо знати, як мінімум /topic/alertsoff/alertson. Команда alertson дозволяє задати ключові слова, на які Skype буде реагувати повідомленням. Складіть декілька списків ключових слів і застосовуйте їх для різних чатів.

Пам'ятайте, те, що легко та доступно зараз, дуже важко буде знайти потім. Тому всю важливу інформацію (посилання, паролі, явки, розклади, домовленості) краще переміщати в місця, спеціально для цього призначені (закладки браузера, менеджер паролів, календар, трекер).

Зберігайте історію при перенесенні Skype на інший комп'ютер. Будьте уважні, якщо ви просто поставите Skype на новий комп'ютер і запустіте, історія не збережеться. Для її збереження потрібно переносити папку з базою даних.

lifehacker.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад