Графічний дизайнер
Графічний дизайнер спеціалізується на оформленні навколишнього середовища засобами графіки. Він працює з вивісками, рекламними щитами, плакатами, покажчиками, знаками та схемами, які ми бачимо у великій кількості навколо, а також піклується про зручності читання необхідної нам інформації, такої як інтернет-сайти, журнали, газети, листівки, обкладинки книг і дисків, меню в ресторані, каталоги товарів, візитки, а також упаковка продуктів, промтоварів та графічне оформлення вітрин. З цього короткого переліку можна зрозуміти, що куди б ми не прийшли, ми скрізь обов'язково побачимо різноманітні витвори графічного дизайну.
Професія графічного дизайнера має декілька напрямків, і один дизайнер може працювати або в одному з них, або поєднувати два чи три напрямки. Розглянемо їх.
Графічний дизайн простору. Це знаки та покажчики, за якими людина орієнтується в міському середовищі, у торгівельних і бізнес центрах. Різні таблички на дверях, дорожні знаки, покажчики різного роду товарів у магазинах тощо. Схема метро, наприклад, також є витвором графічного дизайну. Головне в цій області домогтися того, щоб знак прочитувався за секунду, а схема була максимально зручною для сприйняття інформації.
Фірмовий стиль і брендинг. Кожна фірма хоче мати свій власний стиль, за яким її будуть упізнавати клієнти та покупці. Кожен виробник хоче залучити максимальну увагу до свого товару та продати його, упакувавши його в стильну і інформативну упаковку. Цим займається графічний дизайнер. Він розробляє знак і логотип фірми, рекомендує певні шрифти та фірмові кольори, впізнавані графічні елементи, після чого робить весь набір фірмового стилю, включаючи презентаційні набори та різноманітну поліграфічну продукцію. А також він обов'язково складає посібник з використання створеного стилю для всіх, хто буде працювати над рекламою даної фірми, її товару або послуги.
Розробка шрифтів - це особлива область графічного дизайну. Тут дизайнер створює легким для читання текстові шрифти, які довго служать і в найменшій мірі залежать від моди, тим не менше кожен шрифт має свій характер. Створення шрифту накладає на творця величезну кількість обмежень, але, не дивлячись на це, дизайнери раз від разу примудряються створювати щось нове в цій галузі. Крім того, дизайнери шрифта створюють різнохарактерні декоративні шрифти, мода на які швидко змінюється.
Дизайн реклами. Рекламісти займаються розробкою ефективних комунікацій продавця з покупцем, для цього вони досліджують ринок, цільову аудиторію та видають серію рекламних концепцій. Але для втілення цих концепцій вони звертаються до графічного дизайнера, який візуалізує їхні рекламні ідеї. І іноді саме візуалізація в рекламі відіграє чималу роль.
Дизайн книг, журналів і газет. У видавництві глянцевого журналу дизайнер розробляє сітку верстки та стилістику кожної рубрики в залежності від її характеру, малює графічні елементи, стежить за правильним форматуванням тексту і кадруванням зображень, працює над обкладинкою. У книжковому видавництві він точно також працює над стилем видання, враховуючи і вимоги ДСТУ, та модні тенденції в книжковому оформленні.
Дизайн для Інтернету. Графічні дизайнери займаються в цій галузі створенням Інтернет-сайтів, банерів, роблячи віртуальне середовище максимально зручним для користувачів Інтернет і в той же час естетичним. Оформлення сайту та Інтернет-банерів входить в розробку фірмового стилю компанії та прописується в керівництві з використання стилю. При цьому графічний дизайнер далеко не обов'язково повинен володіти технологіями верстки сайтів, за винятком тих випадків, коли він вузько спеціалізується саме в цій галузі. Але в будь-якому випадку він обов'язково повинен знати правила створення віртуального графічного простору.
Робоче місце
Графічні дизайнери працюють у дизайн-студіях, брендінгових та рекламних агентствах, видавництвах і в будь-яких державних підприємствах і приватних фірмах, що віддають перевагу утриманню в штаті власного дизайнера.
Важливі якості
Розвинений художній смак. Образне й об'ємно-просторове мислення. Ініціативність. Креативність, винахідливість. Відчуття стилю. Зорова пам'ять. Залучення в сучасну культуру.
Знання та навички
Уміння висловлювати свої ідеї в графіці (що також часто називають малюнком від руки). Знання історії мистецтв, дизайну та їх сучасного стану. Володіння спеціалізованими комп'ютерними програмами: AdobePhotoshop, Illustrator, InDesign та ін.
Де вчать
Професію дизайнера можна отримати у вишах, що мають факультет дизайну зі спеціалізацією «графічний дизайн», а також в середньо-спеціальних навчальних закладах на факультетах «дизайн», «видавнича справа».
За матеріалами hitjob.com.ua
всі новиниРоздрукувати сторінку
Нагору НазадРобота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5685
5001
116
5
132
7
115
1
Робота в Великій Олександрівці
122
3
117
2
115
3
184
27
143
18
111
3
113
3
120
7
199
31
113
3
353
83
114
4
115
5
169
14
136
14
117
5
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Херсоні складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 12175 грн.
Hitjob.ks.ua
- 7848 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...