Гумор підвищує продуктивність праці?!

У дослідженні про вплив гумору на працездатність вчені дійшли однозначних висновків про його користь. Свої зусилля об'єднали психологи, соціологи, антропологи, філософи та фахівці з комунікацій. «Ми використовували в дослідженні цитату з Ернеста Хемінгуея, який одного разу написав: "Кажуть, що у всіх нас приховані насіння того, що ми будемо робити. Мені завжди здавалося, що у тих, хто вміє жартувати в житті, насіння ці прикриті кращим ґрунтом і щедріше удобрені", - говорить професор психології Кріс Роберт з університету Міссурі.

Вчені дійшли висновку, що сміх - справа серйозна. «Це не просто прагнення весело проводити час. Сміх на робочому місці - це засіб встановлення міцних комунікацій між працівниками, причому досить сильний засіб, - каже Роберт, - Здатність не тільки сміятися, а й смішити інших - справляє глибокий психологічний ефект на людину».

Жартувати над колегами, начальством і всім тим, що відбувається на роботі, корисно, вважають вчені. Доведено, що гумор сприяє креативності, посилює згуртованість колективу і його працездатність. Правда, в нинішньому мультикультурному світі жартувати слід обережно. Адже те, що здається смішним тобі, може здатися образливим твоєму колезі, який представляє іншу національність і культуру.

«Дійсно, складно припустити, що саме насмішить твоїх колег і в яких ситуаціях слід пожартувати, - продовжує професор Роберт .- Однак, це зовсім не означає, що краще не жартувати зовсім!» У змішаних колективах слід уникати жартів на релігійні теми, сексуальні та політичні переваги, а також гумору за статевою ознакою. Ну а колег, що не мають почуття гумору, краще просто не відволікати від роботи.

Джерело: http://edinstvennaya.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад