Дріб'язки, які можуть коштувати вакансії

Підготовка до співбесіди – це завжди стрес і турботи. Ви можете витратити дні на дослідження компанії, пошук відповідей на «хитромудрі» запитання та підготовку вашого портфоліо.

Приготуйте одяг для співбесіди.

Відкладіть одяг для співбесіди заздалегідь. Ви ж не прагнете гарячково шукати загублений носок або чисту сорочку в день співбесіди.

Переконаєтеся, що ваш костюм чистий і акуратно випрасуваний і подбайте про дії, які вимагають часу (начистіть взуття, підпиляйте нігті) за день до співбесіди, якщо це можливо.

Також зберіть усе необхідне для співбесіди в одному місці. Вам слід взяти декілька копій резюме, рекомендації та направлення.

Поїжте перед співбесідою.

Ваші батьки були праві: нічого гарного ви не зробите на голодний шлунок.

Але переїдати все ж не варто. До речі, важке блюдо або щось, що містить велику кількість вуглеводів, можуть зробити вас ледачим і млявим. А легке блюдо або перекус стануть запорукою того, що ваш шлунок не почне голосно буркотати в той час, як ви будете обговорювати ваші найбільш яскраві досягнення.

І ще: слід утриматися від таких продуктів, що сильно пахнуть, як лук і часник.

Що б ви не планували з'їсти перед співбесідою, після цього слід почистити зуби та сполоснути рот.

Продумайте ваш маршрут.

День співбесіди — не найкращий час, щоб вивчати нові маршрути та досліджувати місто.

Переконаєтеся в тому, що ви знаєте, як добратися до місця проведення співбесіди заздалегідь. Спробуйте добратися до місця за день до проведення співбесіди, якщо це необхідно.

Також довідайтеся точно, куди вам слід іти після того, як ви прийшли в компанію. Якщо вам пощастить, то у входу вас зустріне представник компанії, якщо ні, то вам знадобиться знайти дорогу в незнайомому вам офісі.

Очі та вуха скрізь.

Коли справа стосується співбесіди, невелика параноя - річ гарна.

Ваше інтерв'ю починається на паркуванні, так що візьміть до уваги ваше оточення. Кожний з незнайомців може виявитися одним з ваших інтерв'юерів. Поводьтеся відповідно.

Будьте ввічливим і професійним з усіма, кого ви зустрічаєте – від охоронця до секретаря. Якщо у вас відбулася невелика розмова з незнайомцем, будьте позитивні та товариські. Це не час для того, щоб поскаржитися на «дивний запах у приймальні» або довге очікування ліфта.

І наостанок. Вимкніть мобільний телефон.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад