Кожен третій роботодавець у світі планує працювати над власним іміджем на ринку праці

Такі дані були отримані під час глобального опитування, проведеного консалтинговою компанією Employer Brand International у партнерстві з Міжнародним кадровим порталом hh.ua.

33% респондентів відповіли, що в їхніх компаніях немає чіткої стратегії брендинга роботодавця, але вони працюють над цим. А 19% сказали, що таких планів у роботодавців, на яких вони працюють, немає взагалі.

19% компаній в усьому світі мають чітку стратегію поліпшення своєї привабливості як роботодавця, а 27% розглядають роботу з hr-брендом як свій подальший розвиток. 7% респондентів не змогли дати чіткої відповіді.

Найкраща ситуація з привабливістю компаній на ринку праці в країнах Латинської Америки. А також частково в Азії, Європейському Союзі, в ОАЕ, Австралії, Новій Зеландії, США та Канаді. Результати опитування показали, що Україна поряд з Туреччиною, Росією, Південною Африкою та Польщею відноситься до числа країн, у яких компанії не мають чіткої стратегії щодо побудови власного бренду роботодавця, але розглядають цей напрямок як подальший розвиток, або ж планують цим зайнятися. "Корпоративний сектор у країнах з розвиненою економікою вже пройшов той етап, коли талановитих співробітників можна було привабити соцпакетом і гарними умовами праці. Зараз усі працюють над тим, щоб залучити та втримати кращих працівників привабливим брендом роботодавця. Останнім часом ця тенденція потрапила й на ринок країн СНД", - пояснила Марина Маковий, генеральний директор Міжнародного кадрового порталу hh.ua.

В опитуванні взяли участь 1 789 респондентів з усіх регіонів світу, у тому числі, 138 - з України. 68% респондентів - жінки, 32 - чоловіка. 33% респондентів перебувають у віці 20-29 років, 37% - у віці 30-39, 20% - 40-49 років, 8% - 50-59 і 2% - люди старше 60 років. 90% опитаних працюють у комерційних організаціях, по 5% - у не комерційних і державних установах.

Дослідження проходило у форматі он-лайн опитування за методикою компанії Employer Brand International.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад