Профіль у соцмережах - обличчя шукача

Профіль у мережі може розповісти про людину досить багато. Тому шукачеві треба дуже уважно ставитися до його змісту, щоб не розполохати потенційних роботодавців. Про це розповіли представники українських роботодавців.

Рекрутери сходяться в думці, що варто уникати розміщення на своїй сторінці в соцмережі інформації, що може бути сприйнята неоднозначно. "Шукачеві в профіль не варто виносити інформацію, що може бути сприйнята неадекватно. Це стосується неоднозначних висловлень, фотографій, відео", - зазначає начальник відділу підбору та навчання персоналу МТС-Україна Галина Рашевська.

Не потрібно виносити в профіль інформацію, що може бути розцінена подвійно та характеризувати людину як співробітника і як особистість не з кращого боку. І в жодному разі не варто викладати негативну інформацію про роботодавця, радить фахівець з пошуку та підбору персоналу групи компаній ЛІГА Олена Волохонська.

Створений профіль формує певне враження, і таким чином впливає на думку фахівця з підбору персоналу. Багато чого може розповісти також e-mail або нікнейм шукача. Тому при пошуці роботи бажано використовувати спеціально створену поштову скриньку з більш офіційною назвою, наприклад, використовуючи своє ім'я та прізвище. "Неоднозначно розцінюються та не справляють приємного враження варіанти типу kotenok88, lonely_angel, bigboss і т.п.". - коментує керівник відділу підбору й адаптації персоналу ProCredit Bank Світлана Артим.

У той же час, за її словами, справляє позитивне враження профіль, у якому докладно заповнена інформація про інтереси людини, її освіту та досвід роботи. "Якщо при цьому вона є фахівцем у вузькій сфері, то цілком можливо, що для роботодавця соціальна мережа - єдина можливість знайти її та запропонувати роботу", - зазначає фахівець з кадрів.

Можна також створити своє повне резюме, вступити в спеціальні групи інтересів, брати участь у професійних дискусіях, рекомендує Світлана Артим. Також соцмережі можна використовувати, щоб показати товар обличчям. Так, якщо посада шукача припускає написання статей, то розміщення в профілі інформації про свою роботу, публікації дозволить потенційному роботодавцеві одержати інформацію про професійний рівень кандидата, зауважує Волохонська.

Галина Рашевська підкреслює, що крім особистої інформації (щодо освіти, досвіду роботи, участі в професійних співтовариствах), користувачі можуть зазначати посилання на свої блоги, а також на професійні групи, учасником яких він є.

"Якщо людина складається в професійних групах або сам веде таку, пише блог за фахом та ін. - це завжди плюс. Коли ми шукали маркетолога через LinkedIn, вже на першому етапі оцінки побачили досить високий рівень кваліфікації кандидата. Людина вела тематичний блог з напрямку, у якому ми шукали фахівця. Було видно, що людина професійна та добре розбирається в маркетингу", - ділиться досвідом кадровик.

Джерело: http://www.liga.net/.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад