Правила підвищення продуктивності роботи персоналу

Рано чи пізно у кожного керівника виникає питання: як зробити так, щоб співробітники працювали ще продуктивніше? Звичайно це трапляється під час кризи або зниження зростання доходів.

Ми склали 4 золотих правила, згідно з якими ви зможете зробити так, що ваш співробітник буде викладатися на 110%. Уже цікаво? Тоді читайте:

Правило перше. Особистий приклад.

Щоб співробітники працювали по максимуму, вам самим потрібно викладатися на 100%. Якщо ви безвідповідально ставитеся до роботи, то ваші співробітники ніколи не будуть намагатися. Пам’ятайте: особистий приклад є дуже важливим, без нього успіху не домогтися. Поліпшуйте себе, тоді й світ навколо вас буде кращим. Як ви думаєте, який працівник буде робити більше: той, котрий прийшовши на роботу, бачить навколо себе кислі обличчя, або той, котрий спостерігає за енергійним керівником? Відповідь очевидна. Тут діє не стільки заздрість, скільки фізіологія людини.

Правило друге. Мотивація - ключ до успіху.

Як би банально не звучало, але кращий спосіб збільшити продуктивність персоналу - мотивувати їх. Зробити це можна безліччю способів: призначити премію тому, хто більше зробив; дати тиждень відпустки найбільш продуктивному; підвищити в посаді того, хто приведе більше клієнтів і т.п. Тут працює лише ваша фантазія, чим цікавішим буде ваш задум, тим більше співробітників на нього відгукнеться. Раджу комбінувати такі акції, тоді вони принесуть більше ефекту, проте зловживати теж не варто, інакше люди звикнуть і продуктивність опуститься на колишній рівень.

Правило третє. Соломинки разом - незламний ВІНИК.

Більшість великих корпорацій досить успішно застосовують даний метод, що за результатами перевершує всі інші. Суть його полягає в тому, щоб дати людям відчути себе частиною команди. Часом буває дуже складно це зробити, особливо якщо фірма нова та співробітники не зовсім звикли. Інша справа, коли весь персонал «готовий життя за іншого віддати». Це, звичайно ж, образний вислів, але він ідеально підходить для даної ситуації. Робіть загальні зльоти, обговорюйте плани компанії разом з усіма, а не лише з групою вибраних. У великій фірмі здійснити це досить складно, тому звичайно наймають спеціальних людей, які займаються зібраннями й іншими спільними справами. Наприклад, в Америці популярні дні «веселих краваток», у які кожний співробітник персоналу повинен надягти якусь незвичайну краватку. Це дуже забавно та добре піднімає корпоративний дух.

Правило четверте. Розумійте кожного співробітника.

Якщо в співробітника погана продуктивність, не потрібно відразу звільняти його з роботи, а краще розібратися, у чому справа. Найчастіше трапляється так, що на роботу людини впливають зовнішні фактори. Поговоріть з нею, надайте, якщо потрібно, декілька днів відпочинку та порадьте сходити на прийом до психолога, який допоможе вирішити безліч проблем. Також буває так, що певну людину інші співробітники не люблять або постійно жартують над нею. Тоді варто підняти моральний дух робітника та поговорити з іншим персоналом. Він буде працювати набагато продуктивніше. Також раджу говорити з усіма новачками та розповісти коротенько про інших співробітників, це допоможе їм вжитися в компанію.

Такі чотири золоті правила, які допоможуть домогтися максимальної продуктивності від співробітників. Важливо дотримувати та постійно використовувати кожне з них. Пам’ятайте, доля компанії, насамперед, залежить від вас самого, тому не зневажайте своїм персоналом.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад