Кількість вакансій для маркетологів за рік збільшилася на третину

Найбільш затребуваними в першому півріччі 2011 року в сегменті B2C (продаж товарів і послуг, безпосередньо призначених для кінцевого використання споживачем) були фахівці сфери маркетингу (бренд-менеджери, трейд-маркетологи, керівники відділів), зазначає старший консультант рекрутингової компанії Brain Source International Наталя Лук'яненко.



«Правда, це торкнулося в основному тих компаній, у яких зростання зарплат закладався в бюджет. Більш істотне зростання розглядалося компаніями індивідуально, в залежності від рівня кандидата та зацікавленості в конкретному співробітнику», - уточнює експерт.

Зросли й зарплатні очікування самих маркетологів, особливо кваліфікованих фахівців зі знанням англійської мови.

«У другому півріччі попит на даних фахівців збережеться, тому що багато компаній, починаючи з осені, планують період маркетингової активності», - вважає Наталя Лук'яненко.

«Як завжди затребуваними будуть IT-фахівці різних рівнів і кваліфікації, КАМ-менеджери (менеджери по роботі з ключовими клієнтами), фахівці в сфері закупівель. У сфері виробництва затребуваними будуть залишатися інженери, фахівці відділу продажів високого рівня», - резюмує експерт.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад