Як показати роботодавцю, що ви вмієте працювати в команді

Як показати роботодавцю, що ви вмієте працювати в команді

 Звичайно, якщо ви письменник чи сторож, то навряд чи вона
знадобиться, але у більшості професій залишається ключовою.
Портрет ідеального «командного гравця»
Чи всі добре розуміють, хто він? Зовнішність тут не важлива. Хоча за поставою,
жестами, рухами та ходою психологи змогли б побачити потенціал. Але головне у
цій справі – внутрішній світ, принципи, бачення світу та себе у ньому.
Охарактеризувати командного гравця можна так:
 він завжди знає, що до чого. Справжній володар такого почесного звання
впевнений, як, коли саме і для чого потрібно робити. Він розуміє, що його
навички та здібності допоможуть команді виконати завдання і досягти
поставленої мети. Коли ви граєте за команду, знаєте свою роль і
можливості, розумієте, навіщо ви її виконуєте, тоді є і результат;
 він уміє слухати, чути, переконувати. Продуктивна взаємодія з колегами
неможлива без уміння слухати і, головне, чути. Командний гравець завжди
бере до уваги позицію інших (і не важливо, підтримує її чи ні). Це дозволяє
вловлювати настрої всередині і не дає пропустити поза увагою ефективні
ідеї та рішення, які можуть виникати серед учасників групи. Його вміння
переконувати не менш важливе, адже команда може програти лише через
те, що співробітник, маючи правильне рішення, не зміг донести його до
відома колективу;
 він уміє залагодити будь-який конфлікт. Суперечки виникають постійно, і
це нормально, адже кожен співробітник – перш за все індивідуальність.
При появі найменшого конфлікту командний гравець не лише вислухає
критику на свою адресу, але й зробить перший крок до примирення;
 чітко розуміє свої можливості. Знаючи особисті сильні та слабкі сторони,
він робить кожен крок виважено та обдумано;

 він є підтримкою для всіх. Сила в єдності – відомий всім факт. І для
колективу не виняток. І про це треба говорити. Коли є певні позитивні
досягнення, він уміє похвалити, а якщо щось не вдається, завжди підтримає
і допоможе;
 його критика виключно конструктивна. Маючи щире бажання врятувати
ситуацію, дає цінні поради та зауваження.
Пізнаєте себе? Можливо, і не кожен пункт притаманний вам, проте навіть
декілька з них уже неодмінно будуть плюсом.
Докази для роботодавця
Якщо ви тільки шукаєте місце працевлаштування, то на співбесіді важливо
зробити акцент на вашому умінні працювати в команді. «Швидко знаходжу
контакт з кожним співробітником», «Вмію створювати команду з нуля», «Знаю,
як правильно ставити завдання, розподіляти обов’язки та проводити контроль» –
хоча б одне формулювання є у вашому резюме? Але як це довести? На ділі
набагато важче підтвердити реальність ваших навичок командної праці, ніж
написати на папері. Потрібні факти!
У кожній компанії своя специфіка роботи, і шаблонних прикладів придумати
неможливо. Щоб ваші твердження звучали переконливо, дамо вам декілька
підказок. Ретельно проаналізувавши кожну, ви обов’язково знайдете себе в них. І
це допоможе навести конкретні приклади з вашого досвіду:
 Ви швидко влилися в колектив та налагодили спілкування. Траплялось
таке? Розкажіть детально.
 Ви миттєво розуміли усі поставлені завдання і приступали до їх вирішення.
Ваша швидкість в спільній праці завжди грала вам на руку. Ви кожного разу
вислуховували все, що від вас вимагають, і негайно бралися за справу.
Знайомо? Опишіть на прикладах.
 Ви не боялися визнавати свої помилки. Чи не так? Дайте підтвердження.
 Використовували на ділі способи підняття командного духу? Всім буде
цікаво, як саме.

 Ви розумієте, що ніякі знання не можуть робити вас правим завжди і в
усьому на 100%. Траплялися випадки? Говоріть.
 Доводилося виконувати різні ролі в колективі, підлаштовуватися під інших?
Розповідайте, будь ласка.
 Інтереси компанії завжди стояли вище власних амбіцій. Це головний
показник командної роботи. Також так вважаєте? Доведіть на прикладі.
 На початку запуску нового проєкту формувалися групи. За вашу
кандидатуру сперечалися? О, це дуже цікаво!
 «Головний радник» для більшості колег – це ви. Дійсно? З якими питаннями
до вас зверталися?
 Конфлікти виникають у кожному колективі. Ваш – не виключення. Проте
вони ніколи не розгортаються на повну, адже саме ви «гасите» їх на
початкових етапах. Справді? Поділіться секретами і методами.
Розповідаючи ваш монолог, слідкуйте за мовою. Не використовуйте «я», краще
кажіть «ми» або «наш відділ». Саме це перетворює просте вихваляння здобутками
на командну роботу. Проте не забувайте про левову частку самопіару в цій
розповіді. Побіжно зробіть уточнення, що у цій заслузі є і ваш особистий внесок.
Обідня перерва – звичне явище у кожній організації. Проте, придивившись, як
вона протікає, можна зробити чимало висновків. Згуртований колектив обідає
разом. А після закінчення робочого дня може затримуватися на каву. Це ще один
показник командного духу. Скористайтесь ним. Достатньо буде просто відмітити,
що вас часто запрошують на обіди колеги. Цей тонкий натяк рекрутер неодмінно
оцінить.
Для командної праці важливо завжди враховувати думки інших, поважати
кожного члена колективу, мати комунікативні навички, уміти слухати, робити це
напоказ не для того, щоб вас похвалили, а щиро. Пам’ятайте: люди все бачать. І
керівництво обов’язково розпізнає в вас справжнього командного гравця, якщо ви
дійсно ним є.
https://jobs.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад